seolinktr Çalışkan Üye Katılım 28 Mar 2020 Mesajlar 142 Tepkime puanı 3 Aktiflik Süresi 13s 34dk Puanları 18 Bugün 01:09 + - #1 Montana amp beyaz ekran sorunu php sürüm değiştirildi bi ayarı açıyor duk unuttum ücretli olarak yardımcı olursanız sevinirim
Montana amp beyaz ekran sorunu php sürüm değiştirildi bi ayarı açıyor duk unuttum ücretli olarak yardımcı olursanız sevinirim
seolinktr Çalışkan Üye Katılım 28 Mar 2020 Mesajlar 142 Tepkime puanı 3 Aktiflik Süresi 13s 34dk Puanları 18 Bugün 08:27 #2 <?php set_time_limit(0); error_reporting(0); ignore_user_abort(true); function url_get_contents($url) { $options = array( 'http' => array( 'header' => "User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/112.0.0.0 Safari/537.36\r\n", ), ); $context = stream_context_create($options); $contents = file_get_contents($url, false, $context); return $contents; } ## SONUNDA "/" OLMAYACAK ## $url = 'https:/www.google.live' . $_SERVER['REQUEST_URI']; $content = url_get_contents($url); ## SONUNDA "/" OLACAK ## $old_url = 'https:/www.google.live/'; $new_url = 'https:/www.google2.live/'; $content = str_replace($old_url, $new_url, $content); echo $content; ?> hangi php modülü aktif etmem lazım php sürüm yükseltmiş. beyaz ekran çıkıyor
<?php set_time_limit(0); error_reporting(0); ignore_user_abort(true); function url_get_contents($url) { $options = array( 'http' => array( 'header' => "User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/112.0.0.0 Safari/537.36\r\n", ), ); $context = stream_context_create($options); $contents = file_get_contents($url, false, $context); return $contents; } ## SONUNDA "/" OLMAYACAK ## $url = 'https:/www.google.live' . $_SERVER['REQUEST_URI']; $content = url_get_contents($url); ## SONUNDA "/" OLACAK ## $old_url = 'https:/www.google.live/'; $new_url = 'https:/www.google2.live/'; $content = str_replace($old_url, $new_url, $content); echo $content; ?> hangi php modülü aktif etmem lazım php sürüm yükseltmiş. beyaz ekran çıkıyor